VEL GJENNOMFØRT SHOBU IPPON CUP!

Publisert: 25. september  2022

Vi ønsker å takke alle utøverne, dommerne, frivillige, publikum og ikke minst Stord Karateklubb for en fantastisk flott gjennomført Shobu Ippon Cup. En herlig stemning i hallen med ekte idrettsglede for liten og stor. Sammen skaper vi minnerike øyeblikk.

Dagen startet med de minste før vi avsluttet med de litt eldre ungdommene og de voksne. Totalt var det 75 utøvere fra 8 klubber påmeldt til Shobu Ippon Cup denne  søndagen. Deltakende klubber: Lavik Karateklubb, Gullfjell Karateklubb, Fjell Karateklubb, Stord Karateklubb, Sentrum Karateklubb, Randaberg Karateklubb, Sola Karateklubb og Lura Karateklubb. Takk for at dere stilte opp alle og hver av dere.

Alle utøverne gjorde en god innsats og vi er glade for at dere alle var med oss denne søndagen. Vi håper å se dere igjen neste gang.

Under finner dere komplett resultatliste for denne utgaven av Shobu Ippon Cup.