TANIYAMA SENSEI 7. DAN JKA OG NEMOTO SENSEI 6. DAN JKA KOMMER TIL SOMMERLEIREN PÅ STORD, KOMMER DU?

Publisert: 12. mai 2023

Allerede  2. - 4. juni er det klart for sommerleiren på Stord. Til årets sommerleir kommer blant annet HQ instruktørene Taniyama sensei 7. dan JKA og Nemoto sensei 6. dan JKA. Kommer du?

Vi vil svært gjerne at akkurat du skal ta turen til Stord og delta på sommerleiren med oss. Det er plass til alle uavhengig av stilart og organisasjon. Kontakt gjerne arrangørklubb Stord Karateklubb for nærmere informasjon.

Hvor | Stord Idrettspark
Når | Fredag 2. juni til søndag 4. juni 2023
Priser| Senior kr. 900.- Junior kr. 450.-

Hotellet på Stord er snart helt fullt og andre kunder skraper på døren for å få de siste rommene som er reservert. Skal du ha håp om rom på hotellet til sommerleiren må du snarest sende epost til booking@stord-hotel.no.

Andre alternativ til overnatting under sommerleiren på Stord er på skole.

Vi sees på Stord helgen 2. - 4. juni 2023!

| Taniyama sensei, verdensmester og flere ganger All Japan vinner og en av de virkelig toneangivende utøverne innenfor JKA uansett disiplin.

| Nemoto sensei, flere ganger All Japan vinner og en av de toneangivende kumiteutøverne innenfor JKA de siste 10 årene.

Dere kan lese mer om Taniyama sensei og Nemoto sensei på JKA WF sider