VELKOMMEN TIL SOMMERGASSHUKU PÅ STORD FREDAG 14. - SØNDAG 16. JUNI 2024.

Publisert: 22. april 2024

14. - 16. juni er det igjen klart for sommerleir på Stord. Vi gleder oss til å se deg!

Til årets sommerleir kommer Taniyama sensei 7. dan direkte fra JKA Headquarter i Tokyo Japan.  Sammen med vår Sjefinstruktør Larsen sensei 7. dan og instruktører fra Teknisk Komité vil han ta seg av den faglige- og tekniske instruksjonen under sommerleiren. Kan det bli så mye bedre?

| Taniyama sensei, verdensmester og flere ganger All Japan vinner og en av de virkelig toneangivende utøverne innenfor JKA uansett disiplin.

Dere kan lese mer om Taniyama sensei på JKA WF sider

Vi har leid hele svømmehallen i Stord Kulturhus lørdag 15. juni kl. 16:00 - 18:00. Alle deltakerne på sommerleiren, både store og små, er hjertelig velkommen til å benytte seg gratis av tilbudet i svømmehallen. Så husk badetøy og håndkle til årets sommerleir.

Nytt av året er at vi arrangerer “grillfest” for hele familien ved hallen lørdag fra 19:00 - 21:00 i stedet for banketten på hotellet, dette som en del av lavterskel tilbudet i organisasjonen vår. Det blir åpen idrettshall i samme tidsrom med ulike kjekke aktiviteter for barn og ungdom på lørdagskvelden.

Vi vil svært gjerne at akkurat du skal ta turen til Stord og delta på sommerleiren med oss. Fint at du melder fra på forhånd slik at vi vet at du kommer så vi kan ta i mot deg på best mulig måte.

Det er plass til alle uavhengig av stilart og organisasjon. Kontakt gjerne arrangørklubb Stord Karateklubb for nærmere informasjon.

Hvor | Stord Idrettspark
    Når | Fredag 14. juni til søndag 16. juni 2024
    Priser trening | Senior (13-99 år) kr. 1.100.- Junior (6-12 år) kr. 550.-

Priser gradering | KYU kr. 200.-, 1. DAN kr. 2.100.-, 2. DAN kr. 2.500.-, 3. DAN kr. 3.000.- og 4. DAN kr. 4.500.-
    Priser grillfest | Senior (13-99 år) kr. 150.- Junior (6-12 år) kr. 125.-

Overnatting Stord Hotell | Se egne priser og bestill direkte hos hotellet.
    Overnatting skole | kr. 50.- pr. person pr. natt.

Bading Stord Kulturhus lørdag 15. juni kl. 16:00 - 18:00 | Gratis

Hotellrom bestilles direkte til hotellet på booking@stord-hotel.no med referansekode «Sommarleir 2024». Frist for reservasjon av rom er satt til 17. mai.

Hotellpriser:
    Enkelt standardrom pr. døgn: kr. 1 450,-
    Dobbelt standardrom pr. døgn: kr. 1 695,-
    Trippelrom pr. døgn: kr. 1 995,- (begrenset antall)
    Rom for 4 pers pr. døgn: kr. 2 295,- (begrenset antall)
    Tillegg for superior/ business rom: kr. 200,-

Prisen inkluderer:
    - 1 overnatting med frokost.
    - Inngang Vikjo Bad på hotellet.
    - Parkering.

Tentativt program for helgen 14. - 16. juni 2024:

Treningstider

Fredag: 17:30 - 18:45 og 19:15 - 20:30
    Lørdag: 10:00 - 11:15 og 11:45 - 13:00

Søndag: 10:00 - 11:15 og 11:45 - 13:00

Gradering

Lørdag: 13:30 - 15:00 (Dan-grader)

Søndag: 13:30 - 15:00 (Kyu-grader)

Sosialt
    Lørdag: 16:00 - 18:00 (Bading i svømmehallen i Stord Kulturhus, gratis for alle deltakere og foresatte. Barn under 10 år ifølge med voksne)

Lørdag: 19:00 - 21:00 (Grillfest ved Stord Idrettshall)

Lørdag: 19:00 - 21:00 (Åpen hall med aktiviteter for barn og ungdom)

Vi satser på at det blir mange som benytter tilbudet med overnatting på skole. Stord ungdomskole ligger like ved hallen, med kort gåavstand til flere dagligvarebutikker, Stord Hotell og Leirvik sentrum.

Overnatting på skolen koster kr. 50,- pr. person pr. natt. Dersom dette skulle være aktuelt, kan klubbene ta kontakt med Frank Helland på e-post: frank.helland@norseagroup.com og gi beskjed om antall voksne og barn som ønsker overnatting på skolen.

VIKTIG: Klubbene må arrangere med nok voksne i forhold til antall barn, samt stille med en ansvarlig kontaktperson.

De som velger å bo på skolen kan også bestille middag på hotellet på fredagen. Ta eventuelt kontakt med hotellet for tilbud og priser.

Vi sees på Stord helgen 14. - 16. juni 2024!

Invitasjon sommergasshuku 2024 i PDF