MELD DEG PÅ TIL SHOBU IPPON CUP PÅ STORD!

Publisert: 10. september  2022

Søndag 25. september arrangeres Shobu Ippon Cup i Stord Idrettspark, Leirvik med Stord Karateklubb som teknisk arrangør. Stevnet starter først kl. 11.30 slik at man enkelt kan komme seg til og fra Stord fra Haugesund, Bergen og Stavanger på den samme dagen.

Stevnet er åpent for alle klubber og det dømmes etter JKA reglementet både innen kata og kumite (Shobu Ippon).

Shobu Ippon Cup er et stevne for alle grader fra og med 8. kyu. Nedre aldersgrense: 7 år. Alle aldersgrupper til og med 12 år og til og med 4. kyu går sanbon kumite, kihon Ippon eller Jiyu Ippon. Dette tilpasses klassene som er inndelt i alder og grad.

Bli med på en kjekk, spennende og fin opplevelse på Stord! Dette må du ikke gå glipp av.

Påmeldingfristen er satt til 16. september 2022.