Foto: Ann-Kristin Røsbø, AKROS Photography

KVINNESAMLING I SANDNES - HOLD AV LØRDAG 22.
OG SØNDAG 23. OKTOBER ALLEREDE NÅ!

Publisert: 13. september  2022

Jente eller kvinne fra 13 år med brunt eller sort belte? Sett av lørdag 22. og søndag 23. oktober til årets begivenhet.

Kvinnesamling for alle kvinnelige karateutøvere fra 13 år med brunt eller sort belte uavhengig av stilart og stilartsorganisasjon. Instruktørene er fra shotokan.

Samling for og av kvinner. Hensikten med samlingen er å skape et samlingspunkt for jenter og kvinner innen shotokan karate hvor fokuset er på karate og kvinnen. Det er fysiske forskjeller på kvinner og menn og altfor sjelden rettes fokuset mot fysiologiske forskjeller og hvordan dette håndteres. Her vil vi kun ha fokus på kvinnen.

Arrangementskomiteen holder på å sette sammen et unikt og supert opplegg for samlingen som vil bli presentert for dere alle om kort tid.

Lura Karateklubb og Sola Karateklubb er arrangørklubber. Samlingen finner sted i Lura Karateklubb sine lokaler i Gamleveien 25, Sandnes.