VELKOMMEN TIL "INTERNATIONAL WEEK" OG TOYO UNIVERSITY, TOKYO!

Publisert: 11. juli 2023

Norwegian Karate Association og Toyo University i Tokyo i Japan inviterer til  “International week” - et unikt prosjekt hvor 32 utøvere fra Toyo University kommer til Norge 2. - 10. september 2023.

Toyo University er et stort universitet i Tokyo, Japan. I tillegg til tradisjonell utdanning trener disse studentene karate i regi av universitetet på et veldig, veldig høyt nivå.

Formålet med oppholdet er karatetrening, kulturutveksling, sosialisering og relasjonsbygging på tvers av landegrensene.

Under oppholdet besøkes Bergens-regionen, Stord og Stavanger-regionen. Det vil i tillegg til de japanske utøverne være lokale norske utøvere som tar del i opplegget og trener, sosialiserer og gjerne bor sammen med gjestene våre.

De lokale klubbene Fjell Karateklubb, Stord Karateklubb og Lura Karateklubb er ansvarlig for all aktivitet i den perioden som Toyo University er på besøk i Norge.

Under hele oppholdet vil det være daglig trening med fokus på kumite (ca 3 timer hver dag) som tilpasses planlagt opplegg i de forskjellige regionene.

Oppholdet avsluttes med en internasjonal team-kumite konkurranse i Lurahallen, Sandnes.

Treningstider (tentativt):

Søndag 3. september kl. 15:30 - 18:30 (Fjell Karateklubb, Tellnes)

Mandag 4. september kl.15:00 - 18:00 (Fjell Karateklubb, Tellnes)

Tirsdag 5. september kl. 10:00 - 13:00 (Fjell Karateklubb, Tellnes)

Onsdag 6. september kl. 08:00 - 11:00 (Stord Karateklubb, Vikahaugane Idrettshall)

Torsdag 7. september kl. 14:00 - 15:30 (Lura Karateklubb, Lurahallen)

Fredag 8. september kl.14:00 - 17:00 (Lura Karateklubb, Lurahallen)

Lørdag 9. september kl. 11:00 - 16:00 Team-kumite (Lurahallen)

Samlingen er på grunn av plass og nivå kun for de høyest graderte ungdommene og voksne i organisasjonen og noen spesielt spesielt inviterte. Kontakt den aktuelle arrangørklubben for informasjon om denne samlingen passer for deg og dine utøvere.

Kontaktinformasjon:

Fjell Karateklubb v/Finn Hansen 90 56 78 89