VEL GJENNOMFØRT SORTBELTESAMLING I FJELL KARATEKLUBB!

Publisert: 07. september  2022

Denne helgen var sortbeltere fra flere av våre klubber samlet i Fjell Karateklubb for en to-dagers treningssamling med Larsen sensei!

Fredag hadde vi fokus på å få en teknisk godt utført og kraftfull oi-zuki. Det var godt tempo, og studentene våre fikk kjørt seg både på enkeltstående oi-zuki og oi-zuki kombinert med andre teknikker.

Lørdag fokuserte vi på Heian Shodan, Heian Nidan, Heian Sandan, Bassai Dai, Jion og Kanku Dai, med et spesielt fokus på utvalgte teknikker.

Sortbeltesamlingen ble kombinert med samling for Norwegian Karate Associations landslagstamme, som trente mange timer både lørdag og søndag morgen.

Takk til Fjell Karateklubb, Larsen sensei og alle deltakerne for en sosial og læringsrik treningssamling!