ENDELIG TILBAKE MED SOMMERLEIR PÅ STORD ETTER 2 ÅRS UFRIVILLIG PAUSE!

Publisert: 12. juni 2022

Stord Karateklubb var igjen et fantastisk vertskap for sommerleiren etter 2 års ufrivillig Corona-pause og vi takker dem for et prikkfritt arrangement.

Takk til alle de glade og fornøyde utøverne våre! Det er herlig å se en slik dedikert og sammensveiset gjeng igjen, på tvers av alder og klubbtilhørighet.

En spesiell hyllest til Bura sensei 8. dan JKA og Sjefsinstruktør i JKA Europa som kom til Norge og Stord bare for å instruere i helgen sammen med oss i NKA og dele av sin fantastiske detalj-kunnskap!

Vår egen Larsen sensei 7. dan JKA var virkelig tilbake i manesjen og det ble satt enorm pris på hans kunnskap, omgjengelighet, gode humør og karisma.

En stor takk til alle instruktørene og det nye styret som har gjort denne helgen til en opplevelse for oss alle.

Gratulerer til alle som graderte seg til nye kyu- og dan-grader. Det er godt jobbet!