ENDA EN VELLYKKET SOMMERLEIR ER GJENNOMFØRT!

Publisert: 4. juni 2023

Enda en sommerleir er vel gjennomført.

Tusen takk til dere alle som var med på å gjøre sommerleiren 2023 til en minnerik opplevelse. Uten hver og en av dere hadde ikke dette vært mulig.

Det er herlig å se en slik dedikert og sammensveiset gjeng, på tvers av alder og klubbtilhørighet. Totalt var vi 170 deltakere fra blant annet Lavik Karateklubb i nord til Lura Karateklubb i sør og Stange Karateklubb i øst.

Sommerleiren spesielt og samlinger generelt handler ikke bare om trening,  men også om samhold og det sosiale aspektet. Skape øyeblikk, skape historier og vennskap, vennskap for livet.

Stord viste seg fra sin beste side med et strålende vær og Stord Karateklubb var et fantastisk vertskap for sommerleiren. Vi i NKA takker klubben for nok et prikkfritt arrangement!

En stor takk til HQ instruktørene Taniyama sensei 7. dan JKA og Nemoto sensei 6. dan JKA som tok den lange turen fra JKA HQ i Tokyo for å instruere oss i NKA sammen med vår egen tekniske ledelse med Larsen sensei 7. dan JKA i spissen.

Dere leverte og gjorde helgen til en virkelig minnerik opplevelse for liten og stor!

Gratulerer til alle som graderte seg til nye kyu- og dan-grader. Nye milepæler er kanskje nådd og andre står for tur.

Hver for oss er vi sterke, men sammen er vi sterkere.

Vi ønsker dere alle en fin sommer!

Mer informasjon om HQ instruktørere fra Tokyo:

| Taniyama sensei, verdensmester og flere ganger All Japan vinner og en av de virkelig toneangivende utøverne innenfor JKA uansett disiplin.

| Nemoto sensei, flere ganger All Japan vinner og en av de toneangivende kumiteutøverne innenfor JKA de siste 10 årene.

Dere kan lese mer om Taniyama sensei og Nemoto sensei på JKA WF sider